30 Nisan 2012 Pazartesi

Fark edilmekten korkuyorum
Dönüp gözlerini değdirecek diye ürküyorum
Niye bilmiyorum.

Baktığı yerde bitmek istiyor çiçeklerim
Düştüğü yerde kavramak istiyor sarmaşıklarım
Kimsin bilmiyorum.

Sadece sesini dinliyorum ayak çırpışlarının
Bir damlasına feryat ediyorum gözyaşlarının
Sessiz ve içten yakarışlarım
Kim için bilmiyorum.

Şaşırmak isterdim olası gözyaşlarına
Uyarmasaydım eğer.
Yine ağlardın elbet ama
Dizlerimi baraj ederdim hıçkırıklarına ilelebet.

Farkına varmaktan korkuyorum
Yaşamadığımı yaşamaktan ürküyorum
Sevmekten çekiniyorum
Niye bilmiyorum

Olduğun yerde yok olmak istiyorum
Hiç var olmamış gibi
Arzuluyorum terkedişlerini
Kimsin bilmiyorum

Sadece uğruna ölüp ölüp diriliyorum
Hiç yaşamamış olmayı dileyerek
Aşağılık gururum ve ben
Kim için bilmiyorum.

Duymak isterdim pişmanlığını
Senle tanışmasaydım eğer
Yine dolu dolu olurdu gözlerin elbet
Hazırdım ellerimle okşamaya yaşlarını ilelebet

Saadet yaramaz bir velet
Durduğu yerde durmaz
Kepaze ruhun, vücudun ceset
Razıydım sarılmaya.

Sığlarında boğulmak isterdim
Derinlerine hiç uğramadan
Ben küçük denizin balığıyım
Hiç okyanusa açılmadım
İstedim ama hiç açılamadım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder